{% if(ViewMode == "livesite"){ %} {% }

Roadshow Constructiv: 70 jaar ervaring, 20 dicht bij u!

Handige links

In 2019 viert Constructiv een dubbele verjaardag: niet alleen vieren wij 70 jaar dienstverlening aan bouwbedrijven en hun arbeiders, maar ook 20 jaar decentralisatie van onze diensten in de regio's, dicht bij u.

Daarom heeft Constructiv de aannemers en de sociale partners in elke regio uitgenodigd om dit samen met hen te vieren.  Een flinke portie gezelligheid, heel wat professionaliteit en een scheutje humor maakten van deze events om onze 20 jaar regionale verankering te vieren, een waar succes.

Françoise Nyssens - Directeur Building on People Brussel:
“Een voltreffer, zowel voor de bedrijven als voor Constructiv.”

Elk event in de reeks had een academisch luik en een ludiek luik. Het academisch luik viel bijzonder in de smaak bij de deelnemers. Getuigenissen van bedrijven, digitale interactie met het publiek dankzij de professionele ondersteuning van Verbis Event, en een promotievideo met acties die hun stempel gedrukt hebben op de regionale werking, zorgden voor de nodige dynamiek. Maar ook de originele locaties en de aanwezigheid van de bekende Belgen Arnout Van den Bossche, Bert Kruismans, Ruben Van Gucht en Renaud Rutten hebben bijgedragen tot een stormloop bij de inschrijvingen. Deze inhoud en aanpak hebben hun vruchten afgeworpen: oude en nieuwe klanten hebben zich op geen enkel moment verveeld.

Sébastien Lemaître - Directeur Building on People Wallonië:
“Een uitgelezen kans om onszelf te overtreffen en onze grenzen te verleggen. Het was bijzonder geslaagd!”

Het tweede deel van elke avond bestond uit een netwerkmoment waarbij de deelnemers en de leden van de verschillende regionale Constructiv-teams op een ontspannen manier met elkaar van gedachten konden wisselen.

De roadshow was bovendien een ideale gelegenheid voor onze regionale teams om in te zetten op klantenbinding: ze gingen rechtstreeks in gesprek met bedrijven en stelden hen uitgebreid onze diensten voor.  Een unieke kans om te benadrukken dat Constructiv zich zowel inzet voor aannemers als arbeiders uit de bouwsector.

Geert Ramaekers - Directeur Building on People Vlaanderen:
“De roadshow vormde het sluitstuk van een hoofdstuk uit de bouwgeschiedenis. Nu richten we onze blik weer naar de toekomst en schrijven we verder aan het vervolg.”

Herbeleef de avonden in enkele beelden via ons Facebookalbum of de video hieronder:

Snelle links