• Voordelen arbeider
  • Corona

Constructiv jaarverslag 2019

Handige links
Wij zijn verheugd je ons digitale jaarverslag voor te stellen: De bouw, uw toekomst? Jaarverslag Constructiv 2019.

Dit verslag biedt je een overzicht van wat Constructiv in 2019 als voornaamste activiteiten realiseerde. Daarnaast vind je ook achtergrondinformatie en cijfers. Je zal verrast zijn door de veelheid aan activiteiten en de omvang van de geleverde inspanningen.

De kernboodschap van dit jaarverslag: de bouwsector zet zijn schouders onder de missie die aan Constructiv werd toevertrouwd, met name ervoor zorgen dat de bouwsector kan beschikken over voldoende én gekwalificeerde arbeidskrachten.

Daarnaast blijft Constructiv hét preventie-instituut voor de bouwsector. Op dit moment richten aanzienlijke maatschappelijke inspanningen zich op het indijken van de effecten van het coronavirus op de volksgezondheid. Constructiv staat de bouwbedrijven en hun werknemers met raad en daad bij om hen maximaal te ondersteunen in deze uitdagende tijden.

Wij hopen dat we met betrekking tot deze doelstellingen kunnen rekenen op de steun van eenieder die de bouwsector een warm hart toedraagt!

Wij wensen je veel leesplezier en staan ter beschikking indien je vragen hebt.

Met vriendelijke groet,

Bruno Vandenwijngaert