In opvolging van de maatregelen die de federale regering 16/10/2020 heeft aangekondigd in verband met het coronavirus (Covid-19), nemen ook wij enkele bijkomende maatregelen inzake onze dienstverlening.
Bereikbaarheid medewerkers
Wij voorzien telefonische permanentie tijdens onze normale openingstijden:
• Maandag tot en met donderdag van 8u tot 17u
• Vrijdag van 8u tot 16u
Om onze adviesverlening zo optimaal mogelijk te kunnen blijven garanderen verzoeken wij u
eventuele vragen bij voorkeur per e-mail te stellen. Wij contacteren u dan asap.
U kan op ons rekenen!
We begrijpen dat u in eerste instantie uw bedrijf wil organiseren en uw medewerkers maximaal wil beschermen en ondersteunen.
Ondanks deze ongeziene en moeilijke periode
blijven wij onze dienstverlening en knowhow ten volle inzetten om uw onderneming zo optimaal mogelijk te adviseren en te ondersteunen.
Mocht u in de loop van volgende week/weken samen met ons willen nadenken over de toekomst en de groei van uw arbeiders en uw bedrijf inzake opleiding, instroom en welzijn, aarzel zeker niet om ons te contacteren! Samen kunnen we nu reeds een heleboel zaken voorbereiden, zodat we na deze Corona-periode zo vlot en gemakkelijk mogelijk opnieuw kunnen doorstarten.
Verdere informatie en contact?
Uiteraard volgen we de ontwikkelingen en de richtlijnen van de overheid nauwgezet op de voet. Via onze verschillende communicatiekanalen zullen wij u blijven informeren.
Voor bijkomende vragen omtrent onze activiteiten en dienstverlening kan u altijd contact opnemen met onze
regionale Constructiv-kantoren/via uw vertrouwde contactpersonen binnen onze organisatie.
De bouw raadt op bouwplaatsen enkele maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus aan die in het verlengde liggen van de nationale aanbevelingen, zie de details in
onze infofiche en ons
Contactpunt Corona Bouw!