{% if(ViewMode == "livesite"){ %} {% }
  • Corona

Constructiv jaarverslag 2019

Handige links
Wij zijn verheugd u ons digitale jaarverslag voor te stellen: De bouw, uw toekomst? Jaarverslag Constructiv 2019. Wij nodigen u graag uit om kennis te nemen van de inhoud van dit jaarverslag.

Dit verslag biedt u een overzicht van wat Constructiv in 2019 als voornaamste activiteiten realiseerde. Daarnaast vindt u ook achtergrondinformatie en cijfers. U zal verrast zijn door de veelheid aan activiteiten en de omvang van de geleverde inspanningen.

De kernboodschap van dit jaarverslag: de bouwsector zet zijn schouders onder de missie die aan Constructiv werd toevertrouwd, met name ervoor zorgen dat de bouwsector kan beschikken over voldoende én gekwalificeerde arbeidskrachten.

Daarnaast blijft Constructiv tevens hét preventie-instituut voor de bouwsector. Op dit moment richten aanzienlijke maatschappelijke inspanningen zich op het indijken van de effecten van het coronavirus op de volksgezondheid. Constructiv staat de bouwbedrijven en hun werknemers met raad en daad bij om hen maximaal te ondersteunen in deze uitdagende tijden.

Wij hopen dat we met betrekking tot deze doelstellingen kunnen rekenen op de steun van eenieder die de bouwsector een warm hart toedraagt!

Wij wensen u veel leesplezier en staan ter uwer beschikking indien u verdere vragen heeft.

Met vriendelijke groet,

Bruno Vandenwijngaert